Monday, March 29, 2010

Cuti ujung minggu

ni yg siap dikutip oleh my asst.... byknye....tamak tol aku...
siap ada pembantu lg tau...adik tukang kutip buah......

ranum kn main..nunggu aku petik ja tuh...hehe..petik n ngap kt bwh pokok jer...fresh u..... kena lak angin bendang...perghhh...layannnn.....

salam isnin pd semua.....da ujung march ropa2nya baru aku dpt buat n3 terbaru lg terkini...hehehhe....urat males timbul daaa.....masak tetap masak...tp sume gambo2 yg diambik bersarang je lam camera tuh.....mlm ni tetiba lak teringatkan umh yg lama ditinggalkan...
windu la plak....so mlm ni aku akan update setakat yg sempat erk....
cuti minggu lepas (lama dh baru nk n3 ye...mmg pemalas tol la...ish3)
aku blk umh mertua kt parit buntar sana....time yg bagi aku mmg cantekk sesgt...nk tau nape???...ms blk sana tgk2 time buah jambu tgh ranum...yum3...sodapnya...
punya la xsabo smpi xnyempat2 nk masuk umh....bwk pokok tmpt pertama aku jejak....
bukan jambu biasa tau tp jambu bola,sesetengah tmpt panggil jambu keling(betui ka..xtau la...tp kt kg mertua aku diorg panggil jambu bola)ssh ooo nk cari buah di dijual kt mn2....aku mmg suka jambu ni....masam2 manis gitu....jom layan.....



















No comments:

Post a Comment