Thursday, November 19, 2009

Roti o roti


Petang semua...

kali ni aku nk cita pasal roti lak...
alkisahnya...oleh sebab rajin bebenor menjeguk blog2 yg aku n aku dok tgk resipi2 roti tu
rasa teruja n tringin lak nk mencuba...
so..dgn semangat yang bekobar2 aku blk keja tuh
pas siap semua tugasan2 wajib kt umah...
aku pon mula la proses apa yg patut...mengulilah aku dgn semangat meroti....
korang tgk n nilai lah sendiri roti aku nih
jadik la gak cuma tak la segebu yg org lain wat..
al maklumlah aku guna BM traditional (tangan daa...)
berhempas pulas gak la haku menguli nk dpt roti cam tu....
letih makcik....
apa2 pon letih dpt di cover bila Mr Hubby puji.."sedap gak walaupon kali pertama wat"
ngeeee...kembang la aku sat masa tuh
n yg pasti pasni aku akan terus meroti sehingga berjaya...caayookkk....

No comments:

Post a Comment