Thursday, November 19, 2009

Al kisahnya.......

Salam semua....

first sekali aku nk ucap terima kasih kepada sesape y sudi2 mengetuk pintu blog aku nih...

( ade ke yg sudi ni...?...)

Sebenarnya aku ni dh lama "memfollow" blog2 spt kak ummi,hana,en mat gebu,kak hanieliza n yg seangkatan la...dari mereka gak la aku byk mengetest skill memasak aku yg xseberapa nih...

dan org yg bertanggungjawab kenalkan aku dgn kengkawan maya nih adalah kawan lama yang merangkap adik la bg aku...Rusna @ http://meknablog.blogsport

tima kasih dikkk.....jasamu kukenang..

dan kerana dia gak la aku pon beranikan diri mengadakan blog haku sendiri...

tiada apa yang menarik mengenai blog aku..sekadar berkongsi cerita...pengalaman...

dan yang paling penting berkongsi2 resipi kepada sesapa yang sudi...


No comments:

Post a Comment