Wednesday, December 16, 2009

Udang oooo udang....

posing maut udang ni....tunngu utk di ngap...

kepala udang ni usah dicari..aku dh sembelih

menunggu masa utk disembelih...nmpk x warna perang isi udang nih?..
kalo mcm ni maknanya udang ni isi penuh n ada telur...
yg ada telur ni la yg paling2 sodap taw...
Selamat pagi.....
kali ni nk cita pasal udang....blk keja smlm aku singgah pasar mlm
tgk2 nmpk lak benda alah ni...xtunggu lama la..benda yg yg first aku beli...
sape tau nama udang nih?...angkat tangan..nnt dpt upah..
kalo org kedah ( aku la ) aku panggil udang ketak..
tp ada gak yg panggil udang lipan...yang mana satu xpasti la...
yg kompom udang ni mmg mebeless...bg aku la..
xcaya tanya adik aku, fieza..km 2 bradik ni sebenarnya pantang ngan udang ni
pantang nampak...muahahaha....aku kalo p pasar mlm..nmpk ja udang ni..
kompom lah beli..kira kalo tiap2 minggu p pasar mlm ada benda alah ni
mmg beli la...rasanya yg mantop tu yg wat aku xtahan....cedap2..
fieza..ko nk ker?...nnt aku tlg mkn erk....huahahahaha......
ikut selera aku aku lebey sedap kalo goreng jer...
goreng garing2...pergh...mmg terangkat u...xsedo mkn tgk2 dh licin..he3...
tp ada org suka wat msk lemak cili api,tak pon org kt isi udang kalo wat mee rebus,meek uah n yg sewaktu dgnya lg sedap...isinya yg manis akan memantopkan kuah2 mee tuh..
jommm..kita layang gambo2 yg seksi tuh....




No comments:

Post a Comment